اخبار
 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب در دیدار پایان سال با اعضای هیات علمی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب برای پیشرفت و ارتقا در تمامی عرصه ها نیازمند کمک و حمایت جدی اعضای هیات علمی است، اظهار داشت: این دانشگاه خوشبختانه از پتانسیل علمی قوی برخوردار است و نقش و تاثیر اعضای هیات علمی نباید فقط محدود به کلاس های درس شود.

دکتر دیانت در دیدار صمیمی با اعضای هیات علمی این مرکز تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به لحاظ علمی می تواند در سطح ملی و بین المللی تاثیر گذار باشد و اعضای هیات علمی می توانند زمینه ارتقای علمی این دانشگاه را فراهم آورند.

وی بر ضرورت گسترش تعامل با اعضای هیات علمی این دانشگاه تاکید کرد و گفت: با پویایی و فعالیت گسترده می توانیم زمینه درخشش بیشتر این مرکز دانشگاهی را در صحنه علمی کشور فراهم نموده و و اصل عدالت آموزشی ، علم و علم پروری را در جامعه گسترش دهیم.

دکتر دیانت در این جلسه به طرح های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با حرکتی رو به رشد در جهت ساخت پژوهشکده و سوله ورزشی گامی ارزنده برداشته و امیدواریم بتوانیم در سال آینده این طرح ها را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان هاب بین المللی وزارت علوم تعیین شده است و با استقرار این هاب در مرکز تهران غرب و تبدیل این مرکز به عنوان قطب دانشگاهی استان تهران، می توانیم نقش مهمی در ارتقای آموزشی و پژوهشی ایفا نماییم.

وی با اشاره به طرح توسعه دانشگاه گفت: این طرح با هدف گسترش دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب و پاسخگویی به نیاز مخاطبان این دانشگاه و همچنین ارتقای عرصه های آموزشی و پژوهشی در حدی که در شان دانشگاه پیام نور است، در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم با اجرای موثر این طرح نقش بسزایی در پیشرفت آموزشی کشور داشته باشیم.

وی در پایان از زحمات تمامی اساتید مرکز تهران غرب به ویژه اساتید جانباز این مرکز که نقش بی بدیلی در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی داشته و دارند، قدردانی و سالی عدالت محور، علم محور و مملو از امید و آرامش را برای آنها آرزو کرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب