اخبار
 

رییس دانشگاه پیام نور مرکز شهریار در نشستی از کارکنان و اعضای علمی قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شهریار، این نشست روز یکشنبه 22 اسفند ماه 95 با حضور رییس، کارکنان و اعضای علمی در سالن همایش ساختمان آموزش برگزار شد.

در این نشست صمیمانه که از ساعت 30/11 الی 30/12 انجام شد نصرت اله عابدینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز شهریار در سخنانی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد مثبت کارکنان مرکز در سال 95، بر همکاری بیشتر بین کارکنان اداری و اعضای علمی تاکید نمود و اظهار داشت: خدمت به دانشجو باید اولین اولویت تک تک کارمندان و اعضای علمی دانشگاه باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت و دست یابی به اهداف متعالی دانشگاه در گرو تلاش در انجام صحیح وظایف ماست و بی شک دستاوردهای به دست آمده در سالی که گذشت درتمامی زمینه ها اعم از آموزشی، فرهنگی، عمرانی،مالی و دیگر بخش ها تاییدی بر این موضوع است .

رییس دانشگاه پیام نور مرکز شهریار ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید پیش رو افزود: در سال پیش رو یه یاری خداوند و با همت و جدیت بیشتر در ارائه خدمات بیشتر به دانشجو که ولی نعمت ما محسوب میشوند، گام خواهیم برداشت و  از همین جا برای تمامی همکاران در این امر مهم موفقیت و هم چنین سالی سرشار از سلامت و توفیق آرزو می کنم.

پایان این جلسه با اهدای تقدیر نامه و تبریک سال نو و یک عدد گلدان گل به حاضران در سالن همراه بود.

کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شهریار نیز مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از زحمات و تلاشهای صادقانه و  چشمگیر ریاست دانشگاه ابراز داشتند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب