اخبار
 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست و مسابقه کتابخوانی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.

 

به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب وکتابخوانی، کانون بینش نو دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اقدام به برگزاری مسابقه و نشست کتابخوانی با معرفی کتاب " پدر ، عشق و پسر " اثر   سید مهدی شجاعی نمود که با استقبال خوب دانشجویان ، اساتید وکارکنان مواجه شد.

در این نشست، پیش از اجرای مسابقهف دکتر مهدی علمداری از اساتید ادیب پیشکسوت شهرستان دماوند در رشته زبان و ادبیات فارسی  پیرامون نقش مطالعه در زندگی انسانها مطالبی را برای دانشجویان بیان  نمود.

دکتر علمداری ضمن اظهار تاسف از سرانه ی بسیار کم مطالعه در ایران گفت: پیشرفت وتوسعه ی هر ملتی در گرو دانش، اطلاعات  و دانائی آن ملت است و طبیعی است در کشوری که مطالعه و کتابخوانی جزء مسائل اصلی زندگی و از محوری ترین امور در برنامه زندگی شخصی افراد باشد، آن کشور و آن ملت  راه پیشرفت و تعالی را سریعتر خواهد پیمود.

دکتر علمداری با اشاره به وجود وسایل ارتباط جمعی پیشرفته امروزی و سرعت گسترش و توسعه ی فضای مجازی و شبکه های خاطر نشان کرد: درست است که این پیشرفت ها نقش مهمی در سرعت بخشیدن به تبادل اطلاعات  و اخبار دارد و بسیاری از شوونات زندگی امروزی را تحت تاثیر خود قرار داده است ولی با این وجود باز هم باید اقرار کرد که مطالعه وکتابخوانی همچنان نقش اساسی و زیرساختی در پویائی زندگی بشری داشته، دارد و خواهد داشت.

در این برنامه یک جلد کتاب صحیفه ی سجادیه  همراه با هدایائی بعنوان یادبود این روز به تمامی حاضران  اهداء شد.

 گفتنی است این برنامه، سومین دوره مسابقه کتابخوانی است که توسط کانون بینش نو دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در  سال 95 برگزار میشود.




       

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب