اخبار
 


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب در دیدار با مدیران این مرکز اظهار داشت: توجه به عقاید و اصول مذهبی ، فرهنگی و دینی در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه در جهت رشد تمامی ابعاد شخصیتی کارکنان و دانشجویان دانشگاه تاثیر مثبت و سازنده خواهد داشت و مدیران می توانند در این زمینه پیشرو و الگو باشند.
دکتر دیانت با عنوان اینکه فعالیت اداری با عبادت خداوند متبرک می شود، اقامه نماز جماعت را یکی از مهم ترین رسالت های مدیریتی دانست که در قرآن به ما توصیه شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون دانشگاه پیام نور در زمینه حفظ ارزش های دینی و نهادینه سازی اصول اخلاقی و فرهنگی در بین دانشجویان و کارکنان پیشگام بوده و هدف مدیریت دانشگاه تداوم حفظ این ارزش ها و ایجاد فضای احترام و همدلی است.

دکتر دیانت اظهار داشت: مدیران بهترین الگو برای افراد زیر مجموعه خود و در نهایت دانشگاه هستند و می توانند در ترویج ارزش های دینی و تقویت پایه های علمی و پژوهشی دانشگاه نقشی مهم ایفا نمایند.

وی با اشاره به اهداف و خط مشی های دانشگاه گفت: مدیریت دانشگاه بر اساس درک متقابل فضای فعالیت را برای تمامی کارکنان فراهم خواهد کرد اما موفقیت و ارتقای دانشگاه در تمامی زمینه ها تنها با همسویی تمامی نیروها با اهداف و برنامه های میدریت جدید محقق خواهد شد .

وی بر لزوم تقویت حس مسئولیت پذیری در بین کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: زمانی که همه به شکل متحد و منسجم در تمامی امور هماهنگ با خط مشی های مدیریت دانشگاه گام بردارند، مشکلات در سیستم مدیریتی بسیار کاهش خواهد یافت.

در این جلسه مدیران ستادی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته ، برنامه های خود را برای سال 96 اعلام کردند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب