اخبار
 
 

 

نصرت‌الله عابدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه غرب استان تهران در دانشگاه پیام نور شهریار گفت: یکی از حسن‌های دانشگاه پیام نور این است که دانشجو می‌تواند همزمان در دو رشته تحصیل کند، دانشگاه پیام نور فرصتی برای کارمندان است تا به دور از دغدغه‌های حضور در کلاس وارد دانشگاه شوند و برای کسانی هم که فرصت حضور در کلاس را داشته باشند, کلاس درس دایر است.

عابدینی خاطرنشان کرد: ساختار دانشگاه پیام نور ساختاری مردمی است و کمترین شهریه دانشگاهی را نسبت به سایر دانشگاه‌‌‌های کشور دارد که از این لحاظ نیز کمک شایانی به دانشجویان است، علاوه بر تسهیلات دیگری که در این دانشگاه وجود دارد، وام پرداخت شهریه نیز به دانشجویان پرداخت می‌شود که تا 6 ماه بعد از فارغ‌التحصیلی می‌توانند آن را تسویه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهریار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از تسهیلاتی که برای دانشجویان در این دانشگاه وجود دارد، این است که می‌توانند به صورت میهمان در دانشگا‌ه‌های پیام نور هر نقطه از کشور به تحصیل ادامه دهند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی دانشجومحور است و جزوه‌محور نیست؛ چراکه دانشجویان با کتاب سر و کار دارند.

وی گفت: دیگر امتیاز دانشگاه پیام نور این است که دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با استادان خود در فضای مجازی در محیطی علمی تماس داشته باشند، بسیاری از آزمون‌های این دانشگاه نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دانشجو در همان لحظه می‌تواند نمره خود را دریافت کند.

عابدینی اظهار کرد: بعضی از کلاس‌های ما حضوری است، اما دانشجویان می‌توانند در این کلاس‌ها حضور نداشته باشند، ولی از امتیاز نمره  تکمیلی کار در کلاس محروم می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهریار درخصوص این دانشگاه بیان کرد: مساحت دانشگاه پیام نور شهریار 24 هزار مترمربع بوده و دارای یک ساختمان اداری است، ساختمان شماره 2 این دانشگاه در حال تکمیل بوده و همچنین دارای یک ساختمان کامل ورزشی برای دانشجویان و یک مجتمع رفاهی برای استادان مدعو است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور شهریار دارای سایتی بسیار پیشرفته است، تمام این امکانات در اختیار دانشجویان قرار دارد تا در کنار تحصیل از تسهیلات آن استفاده کنند، از دیگر مزایای این دانشگاه در اختیار گذاشتن مشاوره رایگان در تمام زمینه‌ها برای دانشجویان است.

عابدینی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور یک ابردانشگاه است و تمام مجموعه دانشگاه در تلاش است تا بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهد.

وی گفت: دانشگاه پیام نور شهریار دارای 4 هزار و 500 نفر دانشجو در 38 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد است.


     

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب