اخبار
 

 مسئولان بنیاد شهید منطقه 16 و 19 با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب از خدمات ارزنده این دانشگاه به دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کردند.

دکتر دیانت رئیس مرکز تهران غرب در این دیدار با تاکید بر لزوم تبیین ارزش های ایثار و شهادت در بین نسل جوان دانشجو، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران، قهرمانان ملی کشور ما و فرزندان آنها ارزنده ترین امانت و میراثی هستند که به حضور آنها در دانشگاه پیام نور افتخار می کنیم.

وی با عنوان اینکه ارزش های ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: وظیفه ما دانشگاهیان این است که در جهت فرهنگ سازی آرمان های مقدس شهدا و ایثارگران اهتمام ورزیم و در مسیر فکر و اندیشه شهدا و ایثارگران گام برداریم.

وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع تبیین جایگاه و شأن فرزندان شاهد و ایثارگر که نعمت و برکتی برای کشور به شمار می روند، را یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه برای ادای دین به مقام شهدا و ایثارگران گرانقدر عنوان کرد.

محمد غفوری معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید منطقه 16 و 19 نیز در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ 36 هزار شهید دانشجو و دانش آموز، از خدمات ارزنده دانشگاه و تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کرد و گفت:  256 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب تحصیل می کنند که حمایت ویژه این دانشگاه در این زمینه قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور با تداوم حمایت های معنوی بتواند منشاء خدمات موثر بوده و شاهد موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در مدارج بالای علمی باشیم.

معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید منطقه 16 و 19 در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دکتر دیانت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب از خدمات شایسته خانم امیدی رئیس اداره فرهنگی و رابط شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب و آقای علیپور کارشناس امور مالی با اهدای لوح ، تقدیر کرد.


 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب