اخبار
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه، کارگاه آموزشی "پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی ،دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه در سالن اجتماعات این دانشگاه فیروزکوه برگزار شد.
 سروان دهقان پور از معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت: هدف از این کارگاه آموزش و آگاهی جوانان نسبت به  لزوم کسب مهارت برای حفاظت فردی و اجتماعی در برابر خطر اعتیاد و مصرف دخانیات است.
وی افزود: . اعتیاد به موادمخدر و مصرف دخانیات یکی از مهمترین مشکلات جامعه جهانی است که علاوه بر هدر دادن سرمایه های هنگفت انسانی و اقتصادی باعث انواع بیماری ها ازجمله سرطان می شود و در هر شکل و ظاهری مخرب و کشنده است.
سروان عربی؛ دیگر کارشناس نیروی انتظامی گفت: مصرف موادمخدر به ویژه در جوانان یکی از نگرانیهای جدی والدین محسوب می شو و بررسی ها نشان داده که 82 درصد مردم اعتیاد و گرایش به موادمخدر را مهمترین عامل تهدیدکننده رفاه و امنیت اجتماعی و سلامت فرد می دانند.
وی در ادامه  این کارگاه، علل گرایش، شروع مصرف مواد مخدر  در جوانان، نشانه های هشدار دهنده این مواد و در خصوص آشنایی مختصری با چندماده رایج  و آثار مخرب جسمی و روانی آن را مطالبی ذکر کرد.
 
          
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب