اخبار
 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، در سالگرد شهادت حضرت زهرا  (س)،  مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با حضور حجت الاسلام علیزاده برگزار شد.

    در این مراسم حجت الاسلام علیزاده ضمن تاکید بر لزوم تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی در برهه های مختلف حیات نظام اسلامی اعم از شهدای دوران انقلاب و شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، حفظ احترام شایسته خانواده های این عزیزان را نیز حائز اهمیت برشمرد و افزود : خانواده هایی که چنین مردانی را تربیت می کنند که شایستگی مقام شهادت پیدا می کنند، شایسته تکریم و احترام و همه آحاد ملت مدیون ایشان اند.

    ایشان در ادامه سخنان خود بر اهمیت جایگاه عفاف و حجاب اسلامی در جامعه تاکید نموده و  به رسالت دانشجویان در پاسداشت شهدا اشاره کرد و گفت: دانشجویان میراث دار خون شهدایند که می توانند با جهاد علمی خود در راه پویایی میهن اسلامی و حفظ دستاوردهای ارزشی انقلاب ، این امانت عظیم را پاسداری نمایند.

    در ادامه مراسم یکی از مداحان برجسته شهرستان، اشعاری در مدح و رثای حضرت صدیقه کبری (س) بیان نمود و سپس در بخش پایانی مراسم، لوح سپاس و یادبود از طرف دکتر عسگری رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، توسط حجت الاسلام علیزاده به خانواده های معظم شهیدان :مهدی قاضی خانی ، میثم نجفی و سید احسان میرسیار اهدا شد. همچنین از دانشجویان عضو کانون عفاف و حجاب و کانون جهت که در امر برگزاری مراسم همکاری کردند، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب