اخبار
 

با مشارکت اداره ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور ملارد، جشنواره پیوند آسمانی زوج های نمونه برگزار شد.

با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ازدواج به موقع و آسان، مراسم نمادین ازدواج 16زوج با حضور مسوولان شهرستان ملارد برگزار شد.

جشنواره پیوندهای آسمانی با آغاز زندگی مشترک 16زوج جوان از ادارات شهرستان ملارد برگزار شد.

این مراسم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد  و مشارکت دانشگاه پیام نور ملارد، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه ملارد در این مراسم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بحث ازدواج آسان جوانان،  با وجود مشکل مسکن و شغل برای جوانان، بر آسان گیری در ازدواج  به عنوان امری ضروری برای جوان و جامعه  تاکید کرد.

وی با بیان احادیث و روایات از اخلاق زوج‌ها در خانواده، خاطر نشان ساخت: راه‌حل زندگی سالم بدون دغدغه، آبرومند و پایدار،  توجه به سفارش‌های دین مبین اسلام است، اگر زوج‌های جواناین توصیه های تاکید شده در آموزه های دینی  را رعایت کنند، شاهد جامعه بسیار پربار هستیم.خانواده‌ها نیز باید برای اینکه ازدواج آسان صورت بگیرد وارد میدان شوند و والدین بایستی از سخت‌گیری‌های بی‌مورد جلوگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری در ادامه افزود: انتخاب صحیح، گذشت و بردباری در  آغاز زندگی مشترک از مهم ترین مسائلی است که برای دوام و غنای زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا صیفوری رئیس ستاد امور جوانان شهرستان ملارد، هدف از برگزاری این مراسم را ترغیب و ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه عنوان و اظهار کرد: در جامعه امروزی ازدواج‌های آسان راهکار اصلی حفظ ساختار خانواده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم با همیاری ادارات برای تجلیل و جشن ازدواج 16 زوج‌جوان شهرستان ملارد انجام شده است و امیدواریم این فرهنگ هر روز غنی‌تر شود و شاهد گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان در این شهرستان باشیم.

این مراسم با اجرای برنامه های مفرح ، کارگاه ازدواج موفق و درپایان تقدیر و تقدیم هدایا به زوجهای جوان به پایان رسید.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب