اخبار
 

کارگاه نشریات دانشجویی استان تهران به میزبانی مرکز تهران شمال برگزار شد.

کارگاه نشریات دانشجویی استان تهران با حضور دکتر مرادی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  دانشگاه پیام نور  استان تهران، دکتر هاشمی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، اسلامی مدیر فرهنگی این مرکز و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران روز چهارشنبه 14/07/1395 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال برگزار شد.

در نوبت صبح دکتر هاشمی زاده ضمن خیر مقدم و تسلیت ماه محرم، گفت: انشالله در ماه محرم راه و رسم آزادگی را از سرورمان امام حسین (ع) آموخته و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. همچنین خاطر نشان کرد دانشجو برای پیشرفت در هر زمینه ای نیاز به فن قلم و بیان دارد و امید است با برگزاری این کارگاه ها دانشجویان عزیز بتوانند مهارت های لازم برای فعالیت های فرهنگی از جمله کار در نشریات دانشجوییی را بیشتر کشب کنند.

در کارگاه  بعد ازظهر که  با حضور دکتر مرادی آغاز شد، ایشان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم را  در مورد رسانه و قدرت رسانه توضیحاتی را ارائه داد.

استاد یوسفی مدرس این کارگاه،  طریقه انتشار نشریه، مراحل گرفتن مجوز و طریقه جمع آوری خبر را به دانشجویان شرکت کننده آموزش داد.


             
                                                  

 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب