اخبار
 
به گزارش روابط عمومی، روز دوشنبه  28 دی ماه 94 طی جلسه ای با حضور  دکتر اوسطی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهر ان،  دکتر امیری سرپرست نظارت و ارزیابی، مقدم رئیس حراست دانشگاه پیام نور استان تهران و سایر مسئولین و کارکنان مرکز ، مراسم معارفه نصرت اله عابدینی انجام و ایشان به سمت سرپرستی مرکز شهریار منصوب شد.
این مراسم با سخنرانی دکترسعید علی اوسطی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران آغاز شد.
ایشان ضمن تشکر فراوان از دکتر اسمعیلی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور مرکز شهریار در زمان سه ساله تصدی  سرپرستی آن مرکز تقدیر و خدمات ایشان را ارج نهاد و با تبریک به سرپرست جدید این دانشگاه برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستار شدند. 
و در ادامه دکتر اسمعیلی
سرپرست سابق مرکز شهریار  طی سخنانی ضمن تشکر از کلیه عوامل دانشگاه به معرفی کارکنان و مسئولیتهای ایشان پرداخت و با آرزوی موفقیت برای تمامی اعضاء به سخنان خود خاتمه داد.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شهریار نیز ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری با مرکز شهریار بر نظم هر چه بیشتر در انجام کلیه امور تاکید کرده و با آرزوی تبدیل مرکز شهریار به یکی از مراکز نمونه استان به سخنان خود پایان داد.
پایان مراسم نیز با اهدای حکم به سرپرست جدید و اهدای تقدیر نامه و قدردانی کارکنان و اساتید دانشگاه از زحمات دکتر اسمعیلی همراه بود.


          
          
                                                      
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب