اخبار
 

به گزارش امور فرهنگی مرکزتهران شرق، اولین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در روز دوشنبه 18/11/95 ازساعت 13 لغایت 30/15  با حضور 150 دانش آموخته  و بیش از 500 مهمان همراه در سالن همایش های خوارزمی مرکز تهران شرق برگزار شد.

دکتر رضا حاجی حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق ضمن خیر مقدم به اساتید و مهمانان حاضر در جلسه،  ایام ا... دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: این مراسم چون در ایام  دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود، فرصتی ایجاد کرده که یک بار دیگر با معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی –رحمت الله علیه- تجدید میثاق کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون در این مرکز جشن فارغ التحصیلی  برگزار نشده است. از طرفی دانشجویان زیادی مراجعه می کردند و در خواست برگزاری  مراسم فارغ التحصیلی را داشتند، تلاش کردیم مراسمی که در شان دانشجویان دانشگاه پیام نور است برگزار نمائیم که به لطف خدا و همکاری مجموعه همکاران این مراسم بسیار خوب  برگزار شد و دانشجویان بسیار ابراز خوشحالی می کردند.

در این مراسم به مناسبت دهه فجر و به پاس گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به رسم یاد بود از چند نفر از دانشجویان خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر به عمل آمده و لوح تقدیر اهدا شد.

در پایان رونمایی از تمبر یاد بود توسط دکتر حاجی حسینی رییس دانشگاه صورت گرفت.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب