اخبار
 

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین بازدید بعمل آورد.

    در ابتدای این دیدار دکتر سهراب عسگری رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ضمن خوشآمدگویی به مهمانان و تشکر از حضور ایشان در این مرکز دانشگاهی، اظهار امیدواری نمود مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ضمن بهره مندی از حمایتهای ویژه نهاد،  در اجرای بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی موردنظر، بتواند ضمن کیفی سازی فعالیت ها، بیش از پیش به محتوای غنی برنامه ها و مراسم فرهنگی بپردازد.

    حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مدیر فرهنگی دانشگاه نیز ضمن تشکر و سپاس از حضور ارزشمند مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران در مرکز ورامین، گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده در سال گذشته در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ارائه  و بر لزوم حمایت بیش از پیش دفتر نهاد رهبری از فعالیت های فرهنگی که در سطح مراکز پیام نور اجرا می شود ، تاکید نمود.

    در ادامه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین نبوی با حضور در سالن کنفرانس دانشگاه ، ضمن دیدار با کارکنان مرکز و خداقوت به ایشان، زحمات مجموعه کارکنان را در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه مفید و سازنده خواند و افزود : نیروی انسانی خلاق، دلسوز، ساعی و متعهد دانشگاه پیام نور، اصلی ترین سرمایه این دانشگاه محسوب میشود.

 ایشان همچنین در ادامه، از اجرای برنامه های تبلیغی واحد فرهنگی در خصوص مراسم اعتکاف که به شرکت فعالانه و پرشور دانشجویان دراین مراسم معنوی انجامید، تشکر و قدردانی نمودند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب