اخبار
 
طی مراسمی که روز چهارشنبه سی ام دی ماه درسالن کنفرانس دانشگاه پیام نورمرکزورامین با حضور درویشی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران و حجت الاسلام علیزاده  مسوول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران دنشگاه برگزار شد . از زحمات مسعود اعتمادی قدردانی و محمد شمیرانیان به عنوان مسئول بسیج دانشجویی مرکز منصوب شد.
حجت الاسلام علیزاده مسوول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و مسئول امورفرهنگی دانشگاه پیام نورمرکز ورامین گفت: بسیجی بودن تکلیف ومسئولیت ما را درمقابل اسلام و مسلمین زیاد می کند،باید تابع مقام عظمای ولایت با شیم تا بتوانیم به آن اهداف مورد نظر امام (ره) برسیم.
وی ضمن اشاره به فعالیت های ارزشمند بسیج دانشجویی وبا آرزوی موفقیت برای مسوولان قبلی و فعلی بسیج دانشجویی ،افزود: تمام تلاشمان دراین دانشگاه این است که همگام با بسیج و با داشتن روحیه بسیجی درراه اشاعه فرهنگ بسیجی دردانشگاه تلاش وکوشش نماییم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران نیز ضمن ابرازخرسندی ازحضور در بین دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه گفت:یکی ازنقاط قوت بسیج پویایی و فعالیت های فرهنگی مثبت است. ما به عنوان بسیج دانشجویی دانشگاه ها، هیچگاه خودرا ازدانشگاه جدا نمی دانیم و خودرا با آن یکی می دانیم و اعتقاد من این است که بسیج دانشجویی جزو بازوان توانمند دانشگاه ها است.
درویشی با اشاره به پیام فرمان تشکیل بسیج توسط حضرت امام ره و اینکه تکلیف مادربسیج چیست و برچه اساسی با ید حرکت کنیم، گفت: تمام این اهداف و راه های کلان بسیج دراین پیام نهفته است و ازجمله این؛ سپردن ‌دفاع از انقلاب واسلام به دانشگاه و حوزه ،  اصول تغییرناپذیری نه شرقی نه غربی، جلوگیری از نفوذ ایادی دشمن دردانشگاه ها و پاسخگویی به مسائل اعتقادی و معنوی که لازمه آن خودسازی است.
وی همچنین با اشاره به توانمندی های مسول جدید بسیج دانشجویی، افزود: ازجمله فعالیت های بزرگ و مثبت جناب آقای اعتمادی، هماهنگی دربرگزاری مراسم تشیع پیکر شهدای تفحص شده جنگ تحمیلی دردانشگاه پیام نورمرکز ورامین بود که فضای دانشگاه را معنوی کرد و همچنین فعالیتهای ایشان در برگزاری اردوهای جهادی درمناطق محروم بود.
درپایان با اهدای لوح از زحمات جناب آقای مسعود اعتمادی تقدیر وحکم مسئول جدید بسیج دانشجویی به محمد شمیرانیان اهدا شد.


                                          
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب