اخبار
 

 به گزارش اداره فرهنگی مرکز تهران شرق، محمد حسین رشیدی مهرآباد، دانشجوی رشته مهندسی شهر سازی دوره کارشناسی این مرکز از طرف وزیر وزارت ورزش و جوانان به عنوان جوان برتر ملی انتخاب شد.

دکتر رضا حاجی حسینی رییس دانشگاه پیام نو رتهران شرق در نشست صمیمی با دانشجو ضمن ابراز امیدواری از این موفقیت، گفت: امروز کشور به جوانان خلاق و نوآور نیاز دارد و اگر کشور بخواهد قله های ترقی را طی کند این شماها هستید. باید حمایت همه جانبه علمی و پژوهشی داشته باشید. شما جوانان آینده سازان این کشور هستید و آینده این مملکت را باید شما بسازید و ما به حضور شما در این مرکز افتخاز می کنیم و این مرکز از خلاقیت و ایدهای شما حمایت خواهد کرد.

رییس دانشگاه پیام نو رتهران شرق به رسم یاد بود از این دانشجو با اهداء لوح و شاخه گلی تقدیر و تشکر کرد و برای وی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال مسلت داشت.

محمد حسین رشیدی مهرآباد، متولد 1366 دکتری مهندسی عمران، مدرس دانشگاه، دارای 44 مقاله در کنفرانس های بین المللی خارجی و داخلی، تالیف سه جلد کتاب، پژوهشگر نمونه، 7 ثبت اختراع در زمینه مهندسی عمران و عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان نخبگان از سال 1393  در روزمه علمی و پژوهشی خود دارا  می باشد. وی هم اکنون دانشجوی رشته مهندسی شهر سازی دوره کارشناسی و عضو انجمن علمی و دانشجویی معماری این مرکز می باشد.

گفتنی است، در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور بسیارند کسانی که پس از تجربه تحصیل در دانشگاه های گوناگون حتی در معتبرترین دانشگاه ها و در مقاطع تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه را برای تکمیل  دانش و تخصص و ادامه تحصیل در رشته های مورد علاقه و مورد نیاز خود انتخاب می کنند.



 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب