اخبار

1395/12/18 چهارشنبه

تهران غرب- جلسه عمومی
 


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب گفت: تکریم دانشجو و فعالیت منظم و مستمر زمینه ساز پیشرفت در دیگر عرصه ها و مهم ترین اولویت دانشگاه است.

دکتر دیانت امروز در دیدار صمیمی با کارکنان ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در طول یکسال گذشته افزود: تغییرات در سیستم مدیریتی قطعا تغییراتی را نیز در بدنه دانشگاه خواهد داشت و این به منزله ناکارآمد بودن مدیران قبلی نیست بلکه هر خط فکری مدیریتی نیازمند تغییرات کوچکی است و قطعا از توانمندی و تجربه این مدیران برای ارتقای بیشتر بهره خواهیم برد.

وی معیار اصلی کارآمدی کارکنان دانشگاه را فعالیت صادقانه در خدمت به دانشجو و اخلاق مداری دانست و گفت: همه ما در هر سمتی در پیشگاه خداوند متعال و در خدمت به خلق مسئول هستیم و باید بتوانیم در این عرصه سربلند باشیم.

وی به تمامی کارکنان دانشگاه توصیه کرد در آستانه سال جدید با تفکری نو و به دور از هرگونه شایعه پراکنی ها به شکلی متحد و منسجم در جهت دستیابی به اهداف دانشگاه اهتمام ورزند.

دکتر دیانت ضمن آرزوی سالی مملو از پویایی، تلاش، آرامش و امید برای خانواده دانشگاه پیام نور به ویژه کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت در عرصه های علمی ، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه تنها با اتحاد، همدلی و همیاری تمامی مجموعه دانشگاهی امکان پذیر است و امید است بتوانیم با این همبستگی در جهت ارتقای هر چه بیشتر دانشگاه گام برداریم.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب