اخبار
 

به گزارش روابط عمومی مرکز پاکدشت مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت، در تاریخ 24/08/93 ساعت 30/9 صبح، با حضورآقای حشمتی،جانشین فرمانده بسیج دانشجویی ناحیه استان تهران، دکتر جمشید نوروزی، رئیس پیام نورمرکز پاکدشت جمعی از مسئولان دانشگاه، حاج آقای فراهانی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری و دانشجویان بسیجی در سالن کنفرانس مرکز پاکدشت برگزار شد.

جناب آقای دکتر جمشید نوروزیریاست محترم مرکز، در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های صادقانه آقای محسن کریمی در دوران تصدی مسئولیت بسیج دانشجویی مرکز پاکدشت، وی را فردی بااخلاق،با روحیه و مدبر معرفی نمودند که همواره به طور شایسته از مواضع بسیج حمایت کرده و به بهترین شیوه ممکن در خصوص ارتقاء جایگاه بسیج تلاش می نمودند. ایشان در مراسم تنفیذ این حکم، با اشاره به نقش و جایگاه والای بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تعامل و همکاری صمیمانه با بسیج را جهت حفظ و پایداری نظام وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کردند: همواره مادرکنارمجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه خواهیم بود تااین عزیزان بتوانند به اهداف والای بسیج وتأکیدات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) درراستای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،جامعه عمل بپوشانند.

آقای حشمتیجانشین فرمانده بسیج دانشجویی ناحیه استان تهران، نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج دانشجویی، مهمترین هدف بسیج دانشجویی را پاسداری از انقلاب و حفظ و پیشبرد تحقق اهدافی همچون شناسایی و جذب حداکثری دانشجویان مستعد و مکتبی در راستای تشکیل بسیج ده ها میلیونی، تربیت نیروهای متعهد و طراز اول انقلاب اسلامی در زمینه های سیاسی، فرهنگی، علمی، بیان نمود. ایشان با بیان اینکه بسیج،بازوی فرهنگی دانشگاه می باشد، بر دفاع از ارزشها و مبانی اسلامی و بیداری در مقابله با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام تاکید کردند.در ادامه ایشان ضمن اشاره به آیه 96 سوره اعراف خاطر نشان کردند که انگیزه مدیر باید الهی و برنامه ریزی ها براساس تقوا و رضایت خداوند متعال باشد.

ایشان در خاتمه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند آقای محسن کریمی مسئول سابق بسیج دانشجویی و معرفی آقای مهدی فتح الهی بعنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی یادآور شدند: بسیج یک تفکر، منش و فرهنگی است که در آن تودیع و وداع معنایی ندارد، چرا که بسیجی همچون سربازی است که پس از تفویض مسئولیت به سربازدیگر،درقسمتی دیگربه ارائه خدمت وادای وظیفه به اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهدپرداخت.

این مراسم با اهدای حکم مسئولیت آقای فتح الهی و تقدیر از آقای محسن کریمی توسط ریاست و مسئولین دانشگاه و مدعوین محترم از ناحیه بسیج  استان تهران خاتمه یافت. 

گزارش تصویری

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب