اخبار
 

به گزارش روابط عمومی، به همت پایگاه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شهریار (پایگاه شهید آبیاری) و واحد فرهنگی، مراسمی به منظور تقدیر و گرامیداشت اساتید دانشگاه پیام نور مرکز شهریار در دانشگاه برگزار شد.

این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران،  مسئولین ،  اعضای علمی و اساتید مدعو مرکز شهریار، برگزار شد، شامل برنامه هایی متنوع از جمله پخش سرود و کلیپ  و اجرای موسیقی زنده بود.

نصرت اله عابدینی رئیس دانشگاه در آغاز سخن ضمن تبریک  فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و عرض خیر مقدم به تمامی اساتید و مدعوین  به مقام والای استاد و معلم و به نقش پر رنگ این عزیزان در شکل گیری ذهن و تربیت دانشجویان اشاره کرد.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین نبوی نیز ضمن ایراد سخنرانی پیرامون مقام استاد و  تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:  ماه شعبان و ماه رجب راههای رسیدن به ماه رمضان است و فضیلت این ماه مبارک بر کسی پوشیده نیست.

ایشان در پایان سخنان خود از زحمات و فعالیتهای ریاست دانشگاه تشکر کرد  و  ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان مرکز شهریارز افزود: دانشگاه پیام نور مرکز شهریار یکی از فعال ترین مراکز  دانشگاه پیام نور استان تهران است و همواره بازدید از مرکز شهریار و شرکت در جلسات برگزار شده این مرکز با رضایتمندی  همراه بود است.

در این مراسم از دکتر حمید قاسمی،عضو علمی تربیت بدنی و مرتضی بهرامی ، استاد مدعو رشته حسابداری به عنوان اساتید بسیجی نمونه و از دکتر فاطمه همتی عضو علمی مترجمی زبان  به عنوان استاد فعال و از استاد جانباز و بسیجی  ابوذر قبادی، عضو علمی حقوق  با  اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از سه نفر از دانشجویان ممتاز رشته حقوق؛ صادقی و جباری به خاطر کسب مقام در آزمون تشریحی وکلای دانشگاه های سراسر کشور  و شاه نظری  دانشجوی ممتاز با اهدای لوح قدردانی شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب