اخبار
 
 
دومین نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ گروه رشته حقوق دانشگاه پیام نور  مرکز تهران جنوب به همت دکتر آل کجباف مدیر گروه و همراهی اساتید و دانشجویان رشته حقوق در سالن اجتماعات شهید عضدی، با حضور دکتر ناصر محمدی رئیس ، دکتر احمدخانی معاون آموزش، مهندس یاسری فر مدیر آموزش ، جمالی، افسوسی، قلی زاده وقوامی کارشناسان آموزش، مدرسی مدیرفرهنگی و حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد.
در این نشست دکتر محمدی با تبریک سال 1395 به دانشجویان ، اساتید و کارکنان اظهار داشت : مرکز تهران جنوببا  بهترین اساتید عضو هیات علمی حقوق،  قطب علمی رشته حقوق در سطح کشور در دانشگاه پیام نور بوده و از ظرفیت مناسب و دانشجویان خوبی در این رشته  برخوردار است.مصداق این گفتار امتیاز بالای دانشجویان رشته حقوق در آزمون های وکالت و کسب رتبه های مختلف از جمله رنبه اول در آزمون وکالت در کشور و علت این موفقیت ها، اساتید مجرب، منابع درسی خوب و تلاش و اهتمام شما دانشجویان عزیز در تحصیل علم و دانش است.
ایشان افزود :از انجمن علمی حقوق این دانشگاه با تقویم و برنامه فعالیت سالیانه  حمایت خواهیم کرد.
سپس دکتر آل کجباف مدیر گروه حقوق گفت : همه مسئولین ، مدیران و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با تمام توان می کوشند تا گام های موثر در زمینه حل مشکلات دانشجویان و ارتقاء سطح علمی آنان بردارند.
مدیر گروه حقوق با اشاره به حمایت دانشگاه از انجمن های علمی افزود : با جدیت پیگیر برگزاری انتخابات انجمن علمی حقوق بوده و تقویت قوه استدلال و تحلیل را به دانشجویان توصیه وافزود :مزیت دانشگاه پیام نور بهره مندی از اساتید مجرب ، امکان بهره برداری از حداکثر یک ساعت ونیم زمان برگزاری هر کلاس درس می باشد که امید می رود دانشجویان حداکثر استفاده را ببرند. 
معاون آموزش دانشگاه پیام نور مر کز تهران جنوب دکتر احمدخانی طی سخنانی بیان داشت : دوره های کاربردی آموزش آزاد با بهره مندی از اساتید مجرب طراحی و درحال برگزاری می باشد از جمله دوره های در دستور کار ،آمادگی برای آزمون های سردفتری وکالت و قضاوت می باشد.
در ادامه این نشست، دانشجویان به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و رئیس، مدیر گروه ، معاون آموزش، مدیران آموزش، فرهنگی و روابط عمومی به سئوالات آنان در حوزه های ذیربط پاسخ دادند.
                          
                         
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب