اخبار

1395/12/25 چهارشنبه

اختتامیه جشنواره رضوی
 


مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی ویژه دانشگاهیان در مشهد مقدس

 دومین جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی ویژه دانشگاهیان کشور که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شده بود، دیروز با معرفی برگزیدگان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا- علیه السلام-،  به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم پایانی این جشنواره در مشهد اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در فضای مجازی است که  ویژه دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه های سراسر کشور برگزار شده است.

سید ابوالحسن ترابی افزود: دومین دوره این جشنواره از اردیبهشت ماه امسال آغاز و 390 اثر به دبیرخانه آن ارسال شد که از این تعداد با نظر هیات داوران 200 اثر به مرحله نهایی راه یافت.

وی اظهار کرد: از بین آثار رسیده به مرحله نهایی جشنواره 50 اثر شایسته تقدیر شناخته شد و 15 اثر به عنوان آثار برگزیده و فاخر حول محورهای سایت و وبلاگ، طراحی نرم افزار، ابداعات و اختراعات مجازی و شبکه های مجازی معرفی شد.

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور خاطر نشان کرد: امید است در قالب رسانه های مجازی رضوی بتوان با انتشار مطالب موثر،  آسیب های این فضا را که متوجه جوانان است، کاهش داد.

وی در ادامه به دانشگاه پیام نور و توانمندی های آن اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور، بزرگترین مرکز آموزشی دولتی در کشور است که حدود 800 هزار دانشجو دارد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران در این آیین با شرح گزارش مبسوطی از آغاز تا پایان جشنواره، برگزاری این جشنواره بزرگ را کاری گروهی معرفی و ضمن قدردانی از حمایت های رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در برگزاری این جشنواره ملی، حرکت در مسیر توسعه فرهنگ رضوی را موجب برکت فعالیت ها عنوان کرد.

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب