اخبار
 

                                 

رییس  و مسوولان دانشگاه پیام نور مرکز ری با خانواده معظم شهید مدافع حرم دیدار کردند

این دیدار با حضور دکتر عامری رییس دانشگاه ، فرخی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان ری، دکتر حسنی جعفری  عضو علمی، زارع مدیر فرهنگی و جمعی از دانشجویان  دانشگاه پیام نور مرکز ری برگزار شد.

دکتر عامری با حضور درمنزل شهید مدافع حرم  علی امرایی، خانواده شهدا را بزرگان این دیار خواند و به موضوع تجدید میثاق با آرمان های بلند مکتب عاشورا  پرداخت . وی ضمن عرض ادب و احترام به ساحت خانواده شهید مدافع حرم  علی امرایی ، خود را نماینده دانشگاه پیام نور شهرری عنوان کرد که به عنوان نهادی فرهنگی هر اقدامی که انجام دهد  باز هم ذره ای از تفکر و حرکت شهدا را نمی تواند ادا کند .

 ایشان ضمن تبریک به خانواده شهید که چنین فرزندی را د ر دامان خویش پرورش و رشد داده اند که امروز جان خود را نثار ارزش های پایدار نظام نموده است وظیفه استادان و دانشجویان محقق و پژوهشگر را گسترش این تفکر والا دانسته و اذعان کرد: همه ما سربازان  این مرز و بوم هستیم .

دکتر عامری ضمن تقدیم  لوح یادبود به عنوان نمادی از قدردانی و قدرشناسی از طرف دانشگاه پیام نور  شهرری به خانواده معزز شهید مدافع حرم امرایی، آرزوی صبر و شکیپایی برای ایشان نموده و  پاسداری از خون شهدا و تفکر والای ایشان را وظیفه دانشگاهیان دانست و دانشجویان را به مطالعه وصیت نامه شهدا  توصیه نمود.

دراین دیدار خانواده شهید علی امرایی نیز به بیان خاطراتی از دوران زندگی و نحوه شهادت ایشان پرداختند . 

فرخی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان ری نیز در پایان این دیدار اظهار داشت: شهرری بعد از شهر قم دومین شهری است که بیشترین شهدای مدافع حرم راتقدیم ساحت ملکوتی عقیله اهل بیت حضرت زینب کبری (س) نموده است .

ایشان با ذکر این مطلب که وقتی شهیدی می رود خدا جانشین او خواهد بود سرکشی و دلجویی و خدمت به خانواده ایشان را توفیق و مایه دلگرمی دانسته و افزود: اگرشهیدان مدافع حرم نبودند ما باید در مرزهای همدان به مبارزه با داعش می پرداختیم . ما مدیون شهدای مدافع حرم  هستیم و وظیفه دانشجویان در این میان سنگین تر است چرا که می بینند ایشان افرادی انتخاب شده و گلچین خدا هستند . 



     
        

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب