اخبار
 
کارگاه معرفت‌افزایی سبک زندگی قرآنی به همت دانشگاه پیام نوراستان تهران در پنجمین شب برگزاری نمایشگاه قرآن برگزار شد.
کارگاه معرفت‌افزایی «سبک زندگی قرآنی» ویژه استادان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور،‌ جمعه ۲۸ خردادماه در پنجمین شب برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و عترت با حضور اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران و دکتر مرادی معاون آموزشی و پزوهشی، پس از ضیافت افطاری این دانشگاه در ساعت ۲۲ برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبوی، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، با اشاره به اثرات راز و نیاز با خداوند، بر تاثیر متقابل باورها و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: باورها به باطن انسان ربط دارد و اگر در باور ما اسلام بهترین و کامل‌ترین دین باشد، ظاهر و سبک زندگی ما نیز درست و اسلامی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عمق باورها و اعتقادات افراد متفاوت است، افزود: اگر باطن و باورهای غلط  انسان اصلاح شود، ظاهر و سبک زندگی فرد مسلمان نیز اصلاح می‌شود و هر اندازه درجه ایمان انسان اعلا باشد، بیشتر به زندگی اسلامی توجه می‌کند. ایشان هم چنین به وعده الهی در روایات اشاره کرد و افزود: هرکس درون خود را پاک کند،‌خداوند بیرونش را پاک می کند. اگر شیطان از درون ما بیرون رود ، اعضا و جوارح ما خدایی می شود و کسی که در نهان پروای خدا را داشته باشد،‌خداوند در آشکار او را رسوا نمی کند.



   
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب