اخبار
 
مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر در روز سه شنبه سیزدهم بهمن ماه 94 راس ساعت 10 صبح در دفتر ریاست این واحد با حضور معاونین و مدیران دانشگاه پیام نور استان تهران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه حسین اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران از زحمات دکتر محمودپناهی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر تشکر و خاطر نشان کرد: علیرغم زحمات و تلاش های انجام شده، بسیاری از ظرفیت های دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر به دلیل موقعیت ویژه آن مغفول مانده است که از جمله این ظرفیت ها امکان حضور فعال و موثر دانشگاه در بطن مشکلات شهرستان و مطالعه و پژوهش درخصوص آسیب های اجتماعی است که می تواند دانشگاه را از انزوای کنونی خارج کرده و دستاورد آن کسب اعتبار مادی و معنوی برای دانشگاه باشد که اتفاقا با توجه به تناسب رشته و تخصص سرپرست جدید دانشگاه سرکار خانم رحمانیان با این موارد،‌امید بهبود شرایط تقویت می شود و در ادامه ضمن تبریک به سرپرست جدید این دانشگاه برای ایشان ارزوی توفیق کرد.
سپس دکتر فرهمند معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران از زحمات دکتر محمودپناهی تشکر و قدردانی نمود و افزود: انتصاب سرکار خانم رحمانیان را به سرپرستی دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر را تبریک می گوییم و از برنامه های توسعه این واحد حمایت می کنیم.
مهدی مقدم مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان تهران نیز از زحمات دکتر محمودپناهی تشکر کرد و انتصاب سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر را تبریک گفت.
در خاتمه لوح سپاس ریاست عالی دانشگاه پیام نور استان تهران برای دکتر محمودپناهی و حکم سرپرستی مهدیه رحمانیان توسط دکتر فرهمندراد قرائت و به ایشان اهدا شد.


                                          
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب