اخبار
 

 جشن نیمه شعبان و روز جوان، تقدیر از اساتید مدعو برتر، جانبازان  و جوانان فعال با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول نهاد  مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر مهدیه رحمانی رییس دانشگاه پیام نور اسلامشهر و مسوولان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و دکلمه خوانی در مدح حضرت قائم مهدی موعود (عج ) توسط میرزایی دانشجوی واحد اسلامشهر ، دکتر رحمانیان رییس دانشگاه ضمن خوشامدگویی به حضار، میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت را تبریک گفت.

 سپس حجت الاسلام و المسلمین نبوی با تبریک ولادت منجی عالم بشریت، در خصوص امام زمان و برکات ظهور ایشان سخنانی را ایراد و سوالاتی را مطرح نمود که به قید قرعه به 3نفر از دانشجویانی که پاسخ صحیح دادند، جوایزی از سوی نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان تهران اهدا شد.

وی در ادامه از قشر جوان و دانشجویان خواست با توجه به انتخابات پیش رو در پای صندوق های رای  حضور حداکثری و پر شور داشته باشند.

در این مراسم، با توجه به برگزاری طرح انتخاب استاد برتر و نظرسنجی دانشجویان، تقدیرنامه و هدایایی به اساتید مدعو برتر مهدی رضائی رتبه اول و محمودپناهی رتبه دوم  و استاد جانباز ساعدی اهدا شد و نیز از دانشجویان فعال در عرصه علمی- فرهنگی و همکاران کوشا و فعال در زمینه فرهنگی  توسط مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، رییس  و مدیر فرهنگی واحد اسلامشهر تقدیر شد.

 در پایان مراسم،  از شرکت کنندگان و مدعوین با شیرینی و شربت پذیرایی به عمل آمد.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب