اخبار
 

جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور دکتر حاجیلو مشاور ریاست عالی دانشگاه و دیگر مدیران، کارکنان و دانشجویان در مرکز تهران غرب برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب در این مراسم گفت: رسالت عدالت گستری که توسط حضرت امیرالمومنین علی (ع) پایه گذاری شد با ظهور امام زمان (عج) تحقق می یابد و تکمیل می شود و ظهور امام زمان (عج) نیازمند جامعه امام زمانی مشتاق است و تنها در صورتی که خود را از قرار گرفتن در معرض گناه، آلودگی ، خرافه ، کوتاهی و غفلت و تفرقه دور نگاه داریم و همسو با ارزش های دینی در مسیر تکامل گام برداریم می توانیم انتظار ظهور داشته باشیم.

وی باعنوان اینکه دنیای امروز ، دنیای حوادث، ناگواری ها و سختی هاست، اظهار داشت: امید به ظهور امام زمان (عج)، دلگرمی و نعمت بزرگی است که به یمن ظهور امام نیکی ها، ما نیز به سوی ساحل امن عدالت هدایت شویم.

دکتر دیانت تاکید کرد:آنچه امروز باید بیش از هرچیز مورد توجه قرار دهیم این است که دشمنان اسلام به هر حیله ونیرنگی قصد دارند در قالب مکتب های نو با پوشش مهدویت، اعتقادات و باورهای دینی و ارزش های اسلامی ما را تضعیف نمایند و وظیفه ما این است که ضمن آگاهی دادن به جوانان، با فراهم کردن بسترهای لازم، گامی کوچک در جهت ایجاد جامعه امام زمانی و انشاءالله ظهور امام زمان برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین امین الرعایا نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب نیز در این مراسم گفت: جامعه منتظر امام زمان (عج) ، جامعه ای است که همسو و همدل باشد چرا که در یکپارچگی تضارب افکار به معنای نزاع و دعوا وجود ندارد  و همه با وحدت و انسجام در راه باورهای اعتقادی خود قدم بر می دارند.

وی به بحث مستضعفین و مستبکرین اشاره کرد و اظهار داشت: مستضعف کسی است که توسط مستکبر به ضعف کشانده شده نه اینکه خود ضعیف باشد و جامعه مورد نظر امام زمان (عج) جامعه مستضعفین است .

وی با عنوان اینکه افتخار ما این است که از مستضعفین باشیم، افزود: کسانی که خود را نه مستضعف و نه مستکبر می دانند، از مستکبرین هستند چرا که برای نجات و تحقق عدالت به نفع مستضعفین حرکتی انجام نمی دهند.

وی حرکت جامعه را حرکتی رو به جلو و رو به کمال دانست و گفت: خوشبختانه در کشور ما ، همه مردم در سیر تکاملی قرار دارند و امید است که بتوانیم بسترساز و زمینه ساز ایجاد جامعه امام زمانی به طور کامل باشیم.

گفتنی است، در مراسم جشن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، از یکی از بازنشستگان دانشگاه با حضور دکتر حاجیلو مشاور ریاست عالی دانشگاه، دکتر دیانت رئیس مرکز تهران غرب، حجت الاسلام والمسلمین امین الرعایا و دیگر مدیران و کارکنان، تقدیر شد.

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب