اخبار
1398/1/20 سه‌شنبه
رییس مرکز ورامین در دیدار با امام جمعه
پیوند حوزه و دانشگاه در تعالی علمی و فرهنگی موثر است

.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، در نخستین روزهای کاری سال 98، دکتر راهداری ریاست دانشگاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین و صادق شیرکوند؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار دکتر راهداری ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، بر لزوم  انجام کار علمی و تحقیقاتی پیرامون تحقق شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "رونق تولید" نامگذاری شده و نیز بررسی راهکارهای هم افزایی بیشتر حوزه و دانشگاه و در نتیجه، تعالی علمی و فرهنگی شهرستان قرچک تأکید کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین همچنین ظرفیت های بسیار گسترده و بالای علمی دانشگاه پیام نور به ویژه توان علمی و پژوهشی اساتید دانشگاهی را در خدمت رشد، توسعه و پیشرفت منطقه و شهرستان برشمرد.

 سپس حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از تلاش های مسئولین دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی، در خصوص تلاش فراگیر جامعه دانشگاهی در جهت ارتباط موثر با بخشهای صنعتی و تولیدی جامعه جهت پیشرفت کشور و نظام اسلامی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان  یکی از رسالت های اصلی اساتید دانشگاه و مسئولین دانشگاهی را امیدوار نمودن دانشجویان و نخبگان علمی و فرهنگی به آینده کشور و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست های علمی و همایش هایی با موضوع توسعه فرهنگ کار و تلاش و استفاده آحاد مردم از کالاهای تولید داخل در فضاهای دانشگاهی زمینه ساز رشد و شکوفایی کشور و نیز رشد شاخص هایی نظیر اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه خواهد بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر