اخبار
1397/3/7 دوشنبه
دانشگاه پیام نور استان تهران؛ میزبان غرفه دانشگاه پیام نور
در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، دانشگاه پیام نور استان تهران برپاکننده غرفه دانشگاه پیام نور است

.

 

دانشگاه پیام نور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با شعار «قرآن، چلچراغ هدایت» در گسترده‌ترین فضای قرآنی در مجموع فعالیت‌های قرآنی کشور فعالیت دارد، در بخش دانشگاهی، حضوری پررنگ و چشمگیر دارد.

دانشگاه پیام نور استان تهران افتخار برپایی و میزبانی غرفه دانشگاه پیام نور در فضایی قرآنی در ماه مبارک رمضان را دارد و هر روز تا نیمه شب، پذیرا و پاسخگوی علاقمندان به آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در فضای علمی و دانشگاهی و ارائه دهنده خدمات و محصولات هنری دانشجویان مستعد و هنرمند این دانشگاه است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سی ام اردیبهشت بازگشایی شده و تا چهاردهم خرداد ماه در مصلی، پذیرای علاقمندان به علوم و معارف قرانی است.

نام پر افتخار و تمثال شهدای دانشجوی مدافع حرم دانشگاه پیام نور  زینت بخش فضای معنوی بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم است.

برگزاری نشست های قرآنی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ نشست چگونگی پاسخگویی قرآن به مقتضیات عصر توسط دکترعلی نصیری ، عصر یکشنبه 6 خرداد ساعت 18 الی 20 و نشست نظریه پردازی علمی قرآن توسط دکتر رضایی اصفهانی ،عصر جمعه 11 خرداد ساعت 18  الی 20 .

بخش دیگری از فعالیت های غرفه، مشاوره علمی پایان نامه های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری قرآنی نیز به مدت ده شب با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از ساعت ۸ شب تا ۱۱ شب می باشد.

آموزش رایگان خوشنویسی، رسم تابلوهای نقاشیخط قرآنی و ارائه صنایع دستی و محصولات هنری دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران از دیگر بخش های جنبی غرفه دانشگاه پیام نور است.

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سی ام اردیبهشت بازگشایی شده و تا چهاردهم خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی تهران (ره)پذیرای علاقمندان به علوم و معارف قرآنی است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر