اخبار
1397/7/18 چهارشنبه
بازدید معاون اجرایی و مدیر حوزه ریاست از واحد لواسانات
دکتر شادرخ و غفار بیات از دانشگاه پیام نور واحد لواسانات بازدید کردند

.

دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران و غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه، از دانشگاه پیام نور واحد لواسانات بازدید  و ضمن ملاقات با دکتر محمد رضا حاتمی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز لواسانات، از بخش های مختلف آموزشی، اداری و مزرعه تحقیقات کشاورزی این دانشگاه دیدار کردند.

گفت و گو و نشست با حضور مسوولان و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لواسانات از دیگر برنامه های این بازدید بود.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت و گو با کارکنان این دانشگاه، با تاکید بر این امر که یشتر زحمات همواره بر دوش کارکنان است، از خدمات ایشان قدردانی کرد و خواستار توچه بیشتر به حوزه درآمدزایی و فعال شدن این حوزه در دانشگاه پیام نور واحد لواسانات شد.

وی در ادامه افزود: در این مدت، علیرغم محدودیت منابع، تلاش شده که مشکلات مراکز و احدها با قید فوریت رسیدگی و حل شود و در ادامه مسیر نیز در رفع مشکلات نیروی انسانی و مسائل مالی، تلاش می کنیم دغدغه های مراکز و واحدها بزودی برطرف شود.

برخورد مناسب و در شان دانشجو  و توجه به تکریم ارباب رجوع، از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه و محور سخنان معاون اجرایی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران قرار گرفت.

در پایان این نشست، پرسش های مطرح شده کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لواسانات توسط مسوولان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران پاسخ داده شد.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر