اخبار
1397/6/25 یکشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق معرفی شد
با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و مدیر حوزه ریاست، از رییس پیشین مرکز تهران شرق تقدیر و سرپرست چدید آن معرفی شد

.

 

طی مراسمی با حضور دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست و همچنین مسوولان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، با حکم دکتر زمانی؛ رییس دانشگاه پیام نور،  از خدمات دکتر رضا حاجی حسینی تقدیر و دکتر احمد آخوند به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

دکتر بخشی خانیکی در این آیین ، با تسلیت ایام سوگواری و تعزیت سید و سالار شهیدان؛ حضرت اباعبدالله الحسین-علیه السلام-، ضمن تقدیر از عملکرد رییس پیشین دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، بار دیگر بر موضوع تکریم ارباب رجوع تاکید  کرد و از همه مسوولان و کارکنان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران خواست تا با رویکرد اقتصاد مقاومتی، حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات دانشگاه را تکلیف شرعی و قانونی خود بدانند.

 رییس دانشگاه پیام نور استان تهران اجرای دقیق ساختار مصوب سازمانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر  پایبندی برآن تاکید کرد.

 وی ساماندهی مدرسان مدعو را از جمله برنامه های آتی خود و موجب ارتقای عملکرد و بازدهی حوزه های آموزشی عنوان کرد.

دکتر بخشی خانیکی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از همه کارکنان خدوم دانشگاه پیام نور استان تهران، توجه همگان به حوزه درآمدزایی دانشگاه را  حائز اهمیت خواند و در ادامه، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از همگان خواست تا با رفتار شایسته و نیکو و پاسخگویی متعهدانه، تک تک دانشجویان را همچون فرزندان خود فرض کنند و  در طول دوران تحصیل ایشان، خود را نسبت به آنان، نیازها و مطالباتشان مسوول و پاسخگو بدانند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر