اخبار
1397/4/13 چهارشنبه
نظارت بر روند برگزاری آزمون های پایان نیمسال دوم تحصیلی
فرآیند برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور استان تهران توسط مدیر حوزه ریاست نظارت شد

.

روند برگزاری آزمون های مراکز و واحدهای هجده گانه در ایام برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی 97-96، توسط غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از طریق ارتباط     ویدئو –کنفرانس، مدیریت و هدایت شد.

 در این سامانه ارتباطی، همه روزه مشکلات و مسائل مربوط به برگزاری امتحانات بررسی و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

مسوول حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران در آخرین روز برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 در خصوص این آزمون ها اظهار داشت: امتحانات، از روز شنبه 97/03/19تا 97/04/13به مدت نوزده روز کاری و  هر روز  در سه نوبت برگزار شده است

غفار بیات با اشاره به امتیاز دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمون های الکترونیکی افزود:  دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمسال جاری در هجده مرکز و واحد، مجری برگزاری آزمون 303608 نفر دانشجو بوده است. از این تعداد، با توجه به اختصاص  1000 دستگاه رایانه به امتحانات برای برگزاری آزمون رایانه‌ای در مراکز و واحدهای استان تهران، در مجموع، آزمون 46259 نفر دانشجو، به صورت برخط الکترونیکی برگزار شد.

وی در خصوص اعلان به موقع نتایج آزمون ها در دانشگاه پیام نور تصریح کرد:در این مدت، پاسخنامه آزمون های تستی دانشجویان حاضر در امتحان به‌صورت روزانه قرائت و به منظور تولید نمره در سامانه گلستان بارگذاری شده است. پاسخنامه‌های آزمون تشریحی دانشجویان نیز برای تصحیح در اسرع وقت در اختیار اساتید مربوطه قرار گرفته است. 




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر