اخبار
1397/2/23 یکشنبه
انتخاب کتاب فرهنگی سال دانشجویی
کتاب کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی تالیف دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به عنوان کتاب فرهنگی سال دانشجویی انتخاب شد

.

 

کتاب "کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی" تالیف حوریه خدائی در آئین ملی برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان سال۹۷؛  رتبه دوم حوزه ی اخلاقی و تربیتی را به دست آورد.

دکترمهدی یدالهی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اعلان این خبر گفت :کتاب کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی تالیف خانم حوریه خدائی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی حقوق این دانشگاه در مراسمی که در دانشگاه تهران با حضور ریاست و معاونان دانشگاه و جمعی از مسوولان کشوری برگزار شد، به عنوان کتاب فرهنگی سال دانشجویی انتخاب و باعث افتخار دانشگاه وشهرستان درحوزه ی فرهنگی و علوم انسانی شد.

حوریه خدایی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در مورد نقاط متمایز این اثر که باعث کسب عنوان رتبه دوم برگزیده جشنواره شده است، گفت:دراین اثر تلاش شده تا موضوعات اصول فقه به روشی ساده و قلمی روان بیان گردد تا هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه واستفاده مخاطبان قرارگیرد.

حوریه خدایی درادامه بر اهتمام این اثر بر بیان آرای مشهور اشاره کرد و گفت:در این کتاب بر اختلاف نظر بزرگان وصاحب نظران پرداخته نشده و تلاش بر بیان آراء مشهور است تادانشجویان بتوانندکلیات مباحث رابه آسانی دریافت نمایند.

وی افزود:در این اثر برای هر مسئله ی اصولی، مثالی از عرف و یا قوانین مدنی آورده شده است تامیزان ارتباط این علم با حقوق و اهمیت کاربرد آن مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان این رشته بتوانند براحتی قوانین مدنی را با مسائل اصول فقه تطبیق نمایند.

مهدی یدالهی در خصوص دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان گفت:این مراسم در دانشگاه تهران با حضور ریاست و معاونان دانشگاه و جمعی از مسیولان کشوری برگزار شد و به معرفی و نمایش آثار برتر و برگزیده ی فرهنگی دانشجویان کشور درطی یک سال پرداخت.

 

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر