برگزیده‌ها
1397/2/26 چهارشنبه
با حضور دکتر بخشی خانیکی برگزار شد
آیین انتصاب رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین

.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با حضور دکتر بخشی خانیکی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و با حضور مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران طی سخنانی نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور در پیشبرد اهداف علمی کشور و نظام را شایان توجه ذکر کرد و افزود: توان علمی اساتید و ظرفیت اجرایی کارکنان دانشگاه پیام نور، دو عامل اساسی دستیابی به موفقیت در دانشگاه است و امروزه ما مفتخریم که مدیران ببسیار توانمند از بدنه علمی و کارکنان دانشگاه، عهده دار امور و مسئولیت ها هستند.



رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در این مراسم، از زحمات و تلاش های دکتر سهراب عسگری در طول دوران مدیریت وی تشکر و قدردانی و دکتر راهداری رییس جدید دانشگاه را معرفی و برای وی نیز آرزوی موفقیت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیر فرهنگی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین نیز در این مراسم، ضمن تشکر از زحمات دکتر عسگری در طول دوران تصدی مسئولیت در این دانشگاه، از خدمات ارزنده ایشان قدردانی و تجلیل  و برای دکتر راهداری آرزوی توفیق نمود.

دکتر عسگری نیز طی سخنانی از همکاری و مساعدت تمامی مدیران و کارکنان در بخش های مختلف دانشگاه در دوره مسئولیت خود تشکر و قدردانی نمود.

    در ادامه این مراسم دکتر راهداری؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، ظرفیت ها و توانمندی کارکنان این دانشگاه را در نوع خود کم نظیر ارزیابی نمود و تمرکز فعالیت خود را حول سه محور اساسی: دانشجویان، اساتید-عضو علمی و کارکنان تشریح کرد.

وی همچنین از زحمات و تلاشهای دکتر عسگری در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه قدردانی و برای ایشان در ادامه راه خدمتگزاری آرزوی موفقیت نمود.

آیین تقدیر از دکتر سهراب عسگری و معارفه دکتر راهداری به عنوان سرپرست جدید مرکز ورامین با قرائت احکام ایشان خاتمه یافت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها