برگزیده‌ها
1397/10/26 چهارشنبه
هشتمین نشست روسای مراکز و واحدها
نشست روسای مراکز و واحدها در دانشگاه پیام نور مرکز پرند برگزار شد.

.

هشتمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز پرند برگزار شد.

دکتر بخشی خانیکی در آغاز سخنان خود، از روسا و کارکنان مراکز و واحدها دانشگاه به خاطر برگزاری  شایسته امتحانات نیمسال اول 98-97 تشکر کرد و به تشریح جزئیات روند برگزاری آزمون ها در ستاد، مراکز و واحدها پرداخت.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران بار دیگر بر اجرا و پایبندی روسای دانشگاه ها به  آخرین چارت تشکیلاتی مصوب هیات امنا تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش روسا پیرامون اقدامات انجام شده در این خصوص در نشست آتی شد.

 تمهیدات لازم برای جذب دانشجو از ۲۹ دی، دقت در رعایت مقررات مربوط به برنامه ریزی در مراکز و واحدها، برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب پیشرفتهای علمی  در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و رسیدگی به امور نمازخانه ها از دیگر مطالبی بود که رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست به آن اشاره داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان  تهران نیز سخنانی پیرامون مطالعه، انفاق و توجه به فعالیت های فرهنگی ایراد کرد و از روسای مراکز و واحدها خواست تا همکاری بیشتری در برگزاری کارگاه های آموزشی داشته باشند و در پایان از همگان دعوت کرد تا در نشست بصیرت افزایی که به زودی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، شرکت کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها