1393/9/4 سه‌شنبه مرحله تجدید نظر دوم گزینش


چنانچه فردی در مرحله اول تجدید نظر اول در هسته گزینش واجد شرایط استخدام یا تبدیل وضع تشخیص داده نشود و قصد اعتراض داشته باشد تا دو ماه از تاریخ ابلاغ رای فرصت دارد اعتراض خود را به هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم
˛تحقیقات و فناوری که مرجع رسیدگی به درخواست تجدید نظر مرحله دوم است اعلام نماید.

تذکر:هر یک از مراجع تجدید نظر اول و دوم و همچنین دیوان عدالت اداری فقط یک بار می توانند نسبت به یک شکایت رسیدگی و اقدام به صدور رای نمایند.(ماده 34 آیین نامه اجرایی گزینش)

برای درخواست تجدید  نظر دوم بایستی فرم تجدید نظر مرحله دوم را از مسئول گزینش استان و یا وب سایت گزینش کارکنان استان دریافت و مندرجات آن را کامل نموده و به همراه مدارک لازم و مستندات مربوط به یکی از روش های زیر به هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت متبوع ارائه نمایید.

الف- ارائه درخواست (به همراه مستندات) توسط متقاضی به دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم˛تحقیقات و فناوری.

ب- ارائه درخواست (به همراه مستندات) از طریق پست به آدرس دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم˛تحقیقات و فناوری.

ج- تکمیل و ارائه فرم(به همراه مستندات) به مسئول گزینش کارکنان استان که در آن صورت هسته گزینش پرونده متقاضی را نیز ضمیمه و به هیات مرکزی ارسال خواهد کرد.

اهم نکات ضروری در تکمیل برگ درخواست تجدید نظر دوم:

1-    نوشتن کامل مشخصات فردی

2-   نوشتن آدرس دقیق محل کار ˛ سکونت و شماره تماس

3-  نوشتن مقطع استخدامی

4-    ضمیمه کردن آرای صادره قبلی (اعم از بدوی و تجدید نظر مرحله اول)

5-   نوشتن شرح درخواست بصورت مستند