|
1393/9/4 سهشنبه
مرحله تجدید نظر دوم گزینش
چنانچه فردی در مرحله اول تجدید نظر اول در هسته گزینش واجد شرایط استخدام یا تبدیل وضع تشخیص داده نشود و قصد اعتراض داشته باشد تا دو ماه از تاریخ ابلاغ رای فرصت دارد اعتراض خود را به هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم˛تحقیقات و فناوری که مرجع رسیدگی به درخواست تجدید نظر مرحله دوم است اعلام نماید.
تذکر:هر یک از مراجع تجدید نظر اول و دوم و همچنین دیوان عدالت اداری فقط یک بار می توانند نسبت به یک شکایت رسیدگی و اقدام به صدور رای نمایند.(ماده 34 آیین نامه اجرایی گزینش)
برای درخواست تجدید نظر دوم بایستی فرم تجدید نظر مرحله دوم را از مسئول گزینش استان و یا وب سایت گزینش کارکنان استان دریافت و مندرجات آن را کامل نموده و به همراه مدارک لازم و مستندات مربوط به یکی از روش های زیر به هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت متبوع ارائه نمایید.
الف- ارائه درخواست (به همراه مستندات) توسط متقاضی به دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم˛تحقیقات و فناوری.
ب- ارائه درخواست (به همراه مستندات) از طریق پست به آدرس دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم˛تحقیقات و فناوری.
ج- تکمیل و ارائه فرم(به همراه مستندات) به مسئول گزینش کارکنان استان که در آن صورت هسته گزینش پرونده متقاضی را نیز ضمیمه و به هیات مرکزی ارسال خواهد کرد.
اهم نکات ضروری در تکمیل برگ درخواست تجدید نظر دوم:
1- نوشتن کامل مشخصات فردی
2- نوشتن آدرس دقیق محل کار ˛ سکونت و شماره تماس
3- نوشتن مقطع استخدامی
4- ضمیمه کردن آرای صادره قبلی (اعم از بدوی و تجدید نظر مرحله اول)
5- نوشتن شرح درخواست بصورت مستند
|
|